Ryktet säger att han sällan bryr sig, men nu har han allt gjort sig fin.

Jag skulle lätt kunna sitta vid datorn en hel dag och bara lyssna på Lasse - och säkert lära mig något på det. Igår spelades Lasse och Melissa omvarannat i två timmar.



Jag skapade ett album, "Dags att ta studenten". Men jag blir lite deprimerad. Jag vill ju fylla albumet med massa jävla bilder, både fina och fula. Men jag har inga? Blir ändring på det om några veckor när vi klassas som studenter.

Jag kommer aldrig sluta förvånas över hur jävla mycket folk kan förändras.. på kort tid desstutom. En mänsklig faktor?

Dags att åka till praktiken!
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback