Små lätta moln.

Det är vad jag hoppas på idag. För jag hade minnsan inte tänkt att klä mig så överdrivet varmt idag. Typ korta skinnjackan och leggins. Äh, det ska inte regna fören i eftermiddag. Och min mens spökar med mig, fan vad arg jag blir. Det har hållt på i några dagar, fram och tillbaka, utan någon direkt bomb nedslag. Men sötsöuget efter choklad och det illskna humöret är här. Och mensvärken. Jag höll på att expoldera på ica igår, jag var tvungen att köpa något sött. J sa att vi hade choklad hemma, men va fan. Det dög inte. Jag höll på en stund och velade men sen kom jag på vad jag var sugen på: naturgodis! Och jag blev även arg för att vi missade två minuter av grey's. Taskigt av mig, men just nu känns det som att det bor ett stort jävla monster i mig. Och jag har ju inte ens fått mensen fullt ut ännu..?

Igår hade jag så konstigt humör, jag skrattade så jäkla mycket vid maten. Och det som var roligt, det var att härma Rebecka när hon skrattade. Nästan mobbning, fast på ett snällt sätt - såklart :)

Det är inte ofta en sådan gubbe får pryda min blogg, så känn dig hedrad, lilla du.

Arkiv bilder, here i go.


/S

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Rebecka

Det är du som är retard, det ser man ju! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback