Idag fyller jag ju för sjutton år.

Men vet ni vad? Det känns inte. Men det gör inget, för jag fyller ju trots allt bara nitton år. Måste vara en fruktansvärt onödig ålder? Och det värsta av allt, när någon frågar mig hur gammal jag är så kommer jag att säga arton. Av gammal vana, så har jag alltid gjort. Sagt fel. Det kommer ta veckor innan jag kommer på att jag är nitton. Nitton jävla år.



Nej, dags att springa en sväng med Rebecka! Ikväll blir det gino och någon annan dag blir det ännu ett blogg inlägg, har nämligen mycket tankar i huvudet.
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Rebecka

Du kan ju inte skriva för sjutton i rubriken, då blir man ju förvirrad :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback