Jag svär

Nu är jag tillbaks eller ja i alla fall för ikväll. Har hunden bredvid mig, vi kollar på en värdelös film. Min fina befinner sig i en storstad och roar sig. Den här söndags kvällen segar sig fram och jag njuter för fullo, för vet ni vad? Jag älskar söndagar. På den här vecko dagen kan man nämligen behöver man inte ha dåligt samvete för att man inte gör något vettigt alls. För söndag är en sådan dag, man behöver inte planera sina söndagar.

Jag inser nu att jag inte har skrivit något om min stundent. Jag kommer inte göra det fören jag kan nynna till låten För oss alla utan att få rysningar, eller fören jag kan sjunga högt till låten Don't stop believin' utan att få en klump i magen eller fören den dagen som jag kan tänka på hela studenttiden utan att få ångest och tårar i ögonen. Jag saknar verkligen skolan. Och i höst kommer jag att få panik. Jisses.
Ja annars då? Jag försöker hålla lägenheten någerlunda fin nu när jag är själv och jag försöker ta det lugnt men samtidigt försöka vara så effektiv som det bara går.
Jag kan också medela att jag inte har druckit en ända jävla droppe alkohol sedan studentfesten och ja, jag lider inte av det? Känner för tillfället total avsmak för alkohol och just nu jobbar jag den mesta av min tid. Men känner jag mig själv rätt så kommer jag vakna en dag snart och försöka dra ihop ett gäng och korka upp. Det är ju trots allt sommar.
Puss på er! /S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback