Konsten att inte lyssna.

Sitter och irriterar mig på grannarna, de väsnas. Har lust att dra igång tävttmaskinen eller höja musiken. Men nej, jag är snäll jag, så jag sitter här med musik som spelar så att den inte hörs och .. tjurar. Fan. Le och hälsa, ja det är så man ska göra. Tänk om jag är påväg att bli en såndär enstörning, som måste bo i en stuga utan grannar på mils avstånd. Nja, jag är nog bara lätt irriterad ikväll.

När får man egentligen duscha som senast? Äh, jag ska duscha i vilket fall som helst.

Fan vad irriterad jag är..
Ska ta tag i allt som jag måste göra ikväll.
Men vet ni vad, på måndag då ska jag dra igång och springa igen. Har inte kommit igång sen jag var sjuk, så ja nu är det nog dags.
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback