Första frukosten, själv.

Äter min första frukost själv. Känns rätt så konstigt, det är ju bara jag och katten här. När jag bodde hemma så åt jag ju med mamma oftast och då hade vi ju både hundar och katter hemma. Saknar Mira. Hon var här en stund igår, tror att hon var ganska så nöjd med besöket. Hon ska få sova här inatt, kommer kännas mer hemma då. Annars så sov jag helt okej inatt, tog ett tag innan jag somande men vaknade inte fören J's alarm ringde. Kattla har fått en baby blå filt av mig, han avgudar den. Det är ju trots allt en mysig film.

Idag ska jag hoppa på bussen en hållplats tidigare än vad jag brukar. Dags att skapa nya rutiner!
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback