Support - eh ja tack!

Fy fa-a-an vad ont det gjorde. Kanske är det smidigt men inte är det smärtfritt iallafall. Hur mycket ska man egentligen behöva utstå som tjej? Nä men okej, det var just en grej som gjorde fel. Ni som är med i svängarna kan nog gissa exakt vad det avr som gjorde så jävla ont. Klantigt, så klantigt av mig. fast jag har blivit varnad så ja, samma tabbe skedde här.

Nog snackat om det, för jag har mensvärk. Och det gör också ont. Och jag har en finne på läppen! Eller på linjen. Igår var jag så himla svullen i hela läppen och mamma sa att man inte ska klämma finnar. Och den här var inte speciellt mogen.. Men någonstans i bakhuvudet så ekade Agnes röst om att man måste klämma finnar. Så jag kompromissa. Jag stack en nål i den. Och jäklar vad skönt det var efteråt! Är inte alls svullen nu.

Är inte så taggad på att åka på kryssning heller. Mensvärk och ful finne, yes!
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Herregud, bussresan upp kommer bli rolig! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Postat av: Rebecka

Oj, glömde säga att det var jag som kommenterade :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback