Åh, herregud!

När fan började blogg.se att se ut så här jävla konstigt ut? Shiet. Värdelöst att blogga med paddan. Måste köpa en dator, någon gång. Vete fan vad jag fyller mina dagar med nu.. Antingen jagar jag jobb ellernså letar jag motivation. Om dom inte ringer och väcker mig så vaknar jag på förmiddagen, kollar vädret och försöker komma fram tillvågigt vettig. Ändå så skulle jag behöva fler timmar på dygnet, för jag hinner fan inte med allt.. Som jag skulle vilja göra. Det går inte att göra styckesindelning (fan, heter det ens så? K skulle himla med ögonen och sucka, tre års tjat) och därför blir texten som den blir, jag är inte dum i huvudet. Sitter och lyssnar på herr Krunegård, ryser emellanåt men annars så ler jag mest. Om inte mina vänner ser abagage har bloggar så har jag typ, gjortbdet här i onödan. På återseende, tror jag. Puss!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Rebecka

Hon bloggar, alltså lever hon!
"Om inte mina vänner ser abagage har bloggar så har jag typ, gjortbdet här i onödan."

Kicki skulle ha mördat dig :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback