Instagram - skaffa det!

Jag sov så himla dåligt inatt. Jag hade mina kuddar i J's säng och det kändes helt fel. Jag har en så himla stark rutin när jag sover hemma, jag ligger på vänster sida på den halv hårda kudden precis tills då jag känner att jag ska somna, då rullar jag över till höger sida och somnar på underbart sköna kudde. Men det funkar inte!

Jag låg på alla möjliga sätt inatt men jag somnade aldrig bra. Visst så sov jag, men inge bra. Dessutom lät det som att bilar körde över våran lägenhet och det visade ju sig att fönstret stod på glänt. Men kanske kan jag sova bättre inatt?

Snorar på som de andra dagarna, ingen feber och huvudet känns bättre. Dina får fortsatt vila, för rider jag idag så kommer jag säkert däcka igen. Så ja, måndag eller tisdag ska jag ge mig ut. Åh, hon lär ha blixtar i huvudet då. Det är enda nackdelen med Dina, att hon får så mycket spöken och blixtar i huvudet när jag blir sjuk och hon får vila.. Men men, det tar vi den dagen!

J ligger fortfarande och sover. När jag sov hos honom så kändes det fel att gå upp, men nu är vi ju hemma hos oss och då känns det bra. Ska ta och kolla i vårt tomma kylskåp efter något att äta.

Förresten, skaffa instagram för sjutton!
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback