En ganska så rörig tankegång.

Jag vet inte ens vad jag håller på med. Jag drömmer mardrömmar om utlands resor, att jag blir gul i hyn, att jag tappar bort mina reskamrater, att hotellet rasar och att vattnet är kallt. Herregud, ska jag få resfeber innan jag ens har bokat resan?
Något annat som jag drömmer sjukligt ofta, det är att jag åker iväg med Dina till en duktig fälttävlans ryttare och Dina visar sig varje gång vara en riktig talang. Vi flyger över stockar och ner i vattengravar utan att ens tveka. Det är super häftigt.

Annars så bränner jag sjukt mycket pengar på saker till lägenheten. Jag bli alldeles salig över hur fina saker det finns - så då beställer jag det. Eller så går jag i en affär och jag måste bara köpa de där fina sakerna som finns. Och går det inte att beställa från affären och när min tid inte räcker till, ja så köper pappa det åt mig. Jag köper möbler, ljushållare och allt möjligt.. skit. Men jag vill ju evrkligen ha det, så ja..? Varför inte? (För att pengarna tar slut) Eller?

Och jag packar, som ett jävla as. Jag har hela tiden sagt att allt mitt porslin är nedpackat. Men icke. När jag gick ner i matkällaren igår fick jag en chock! Det fanns hur mycket som helst som jag vill ha med mig. Plåtburkar från farmor och gammalt porslin från barndomen.. det var plötsligt fint och nu helt självklart att jag skulle ha med det. Till min lägenhet, eller okej vår lägenhet. Vi kommer ha så sjukt mycket dubbletter.

Jag fick panik när jag vaknade imorse och tänkte att det var fredag, herregud. Men insåg snabbt att det var torsdag och blev lättad. Jag behöver inte börja oroa mig fören imorrn, skänt himla skönt.

Det ända jag är stressad öve rjust nu, i detta ögonblick är att jag inte vet när jag ska hinna kolla på det inspelade DH avsnittet. Det är inspelat med hjälp av J's boxer och jag tvivlar på att det är samma boxer som vi ska ha? Panik över det, måste hinna kolla på avsnittet innan vi flyttar. Fy så töntigt det låter.. Men har blivit för bekväm för att kolla på lilla datorn. Och va fan, de känns skönt att ha såna små problem ibland!
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Rebecka

DH suger iaf.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback