Retard. Eller något.



R klagar på att jag inte bloggar. Kanske ska ta mig i kragen och göra det. Har inte så mycket motivation dock. Folk tjatar mest om mösspåtagning och om gamla Svea, som är ensam.

Jag är lite bitter. Men bara lite. Trivdes så himla bra med långt hår på andra ena sidan och kort på den ena. Och jag saknar den blonda färgen. Jag saknar den röda. Jag saknar allt. Kan jag göra min ena sida lång? Nja, tyvärr. Anledningen till detta förvirrade skrivandet är att jag ska klippa mig idag. Jag ska klippa mitt korta hår. Eller ja, försöker få en fungerande möss frisyr. Lite tråkigt känns det. Men ja, vad gör man? Man väntar helt enkelt.

Och nej, jag tycker inte att mamma och jag är lika. Alls. Finner ingen större likhet? Kanske näsan..?
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Rebecka

Det syns ju att det är di madre liksom. Du borde skaffa hårförlängning. Kan bli snyggt?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback