Kyss mig

Alltså den låten, den har fastnat i mitt huvud. Han är som en perfekt blandning mellan Linneros och Håkan. Jisses. Som Håkaaan. Åh. Det är en sån låt som till och med skulle kunna spelas på flaket på studenten, för man blir sådär pirrigt glad av den.. och man blir typ full av energi? Jag gillar den!

Ja annars då? Idag är jag ledig men inte är jag ledig för det, nej. Ska på möte nu snart, sen rida och lasta och efter det blir det en tripp till Odensbacken!
Och vet ni vad? Jag har fått så jääävla ont i ryggen. Dina fick fnatt härom dagen och flög rätt upp i luften ett par gånger och där föddes en smärta, i vänster sida av ryggen. Mamma säger att jag har fått en sättning? Aja. Det går nog över snart. Men det gör ont, hela tiden. När jag står, sitter, ligger och när jag bara finns. Men jag klagar inte, bara informerar er.

Nästa vecka skulle ju bli så himla lugn och skön, men icke. Sofie har bokat upp hela veckan. Praktik lördag, söndag och måndag. Inskolning på tisdag. Praktik på onsdag och torsdag. Inskolning på fredag. Och hade även tänkt försöka jobba lite i helgen. Buuuzy chey. Lite negativ är jag nog allt. Men ja, det är ju trots allt vår väder ute, så mina negativa tankar försvinner lika fort igen.

Det är nästan lite äckligt hur positiv jag är nu? Undra vad det beror på? Måste vara vädret. Och alla bollar jag har i luften nu, har mycket på ingång som jag ser fram emot.

Nej nu måste jag ta på mig vettiga kläder, tanka bilen och köra en mil rätt ut i skogen. Jisses, jag är ju inte ens nervös?
Idag tycker jag om mig själv, helt klart.
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback