Frustrerad med stort utroppstecken

Ja jag lever. Ni ska få en rapport om mitt liv, någon annan dag. För just nu är jag så jäääävla frustrerad. Gjorde en system uppdatering på mobilen och ja, den dog mitt i den. Snällt.. Fy fan.
Lever just nu med den gamla tegelstenen som alltid kommer och räddar mig när mina mobiler dör. Visserligen går det verkligen bara att ringa och smsa och batteriet är värdelöst. Men, ja? Det är väl så det är antar jag.

Mobilen lär ju lämnas in och det brukar ju ta minst tre fucking jävla skit veckor. Eh, jaha? Kul. Blir ännu mer frustrerad när jag tänker på att jag måste ladda hem alla helvetes appar. Jag kommer i nuläget på fem, kanske sex appar.. Och så nåra hade jag ju inte. Åhhhhhhhhhhhh. SUCK.

Det hände såklar igår kväll när jag helst av allt ville gå och lägga mig, så ja det rann över och mina tårar forsade. Gu va ledsen jag blev.
Ibland verkar jag behöva anledningar till att gråta? Alltså då över helt andra saker som också rör sig i huvudet.
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback