Fan vad jag är grym!

Imorse var jag inte så aktiv, men det vände! Tog ut hundarna på promenad, kollade på grey's och åt, red en  effektiv galopptur(som jag glatt kallar det), gjorde klart i stallet och fixade, lämnade nyckel hos Agnes, åkte och handlade, färgade håret(har kvar färgen i) och slutligen fick jag ett jävla ryck och lagade mat. Fan, recept är överskattade! Jag kan ju fan laga mat, om jag bara har motivation. Hade i kycklig, kräftstjärtar med dillsmak, creme fraiche, buljong, curry och peppar. Jisses vad jag blev nöjd med resultatet! Blev fyra matlådor och kvällsmat. Näär fåår jaag flytta heeemifrååån? Haha, nä men, ja motivation!

Så ja, det blev en riktigt bra dag trots allt. Ska skölja ur färgen snart och ikväll blir det mys med dh och bb.
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback