Du reser utan mål så nu reser jag mig bort från dig. Jag vet vart jag ska, du säger att du redan har vart där.

Varför sitter jag inlindad i en gosig filt med en hund på varje sida av mig? Jo jag är ledig. Jag är så fruktansvärt dålig på att vara ledig. Skulle kunna plugga, ut och gå eller något. Men nej, jag sitter och kollar på hästar, släp, bilar, jobb. Så ja, jag tittar på sånt som jag bara kan drömma mig bort om. Nu tänkte jag ägna en stund att sitta på Hemnet, bara just därför att det är roligt. Roligt? Att titta på hus? Ja.

Söndagen blev inte som planerad. Var nio timmar i stallet. Katafuckingstrofalt, eller något. Men va fan, vi tar nya tag. Man kan lixom inte bara ge upp, inte efter så här jävla lång tid. Skärpning!

Men ja, som sagt. Hemnet!
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback