De kom ut ur sina gömmor och såg sig omkring - men de såg ingenting.

Jag ska sluta upp med att hälsa tyst, sluta ta i hand lite tafatt, sluta att vara osäker när jag frågar något. Man hälsar av en anledning. Man tar i hand av en anledning. Man frågar av en anledning.
Ska helt enkelt sträcka på mig och ge en självsäkrare bild av mig själv. Jag kan vara hur osäker som helst men jag behöver ju inte visa det.
Därimot berömer jag mig själv nu - jag ler alldeles lagom mycket. (Var påväg att skriva "tror") Fan ta ordet tro, man ska veta.

Jag älskar verkligen att vara ledig! I någon dag eller så. Är ledig idag, fredag, lördag och söndag. Men på fredag är det inskolning och på söndag jobbar jag, ja gärna. Jag kan helt enkelt inte vara ledig så många dagar i sträck. Jag blir lat, så fruktansvärt lat.

Idag var jag ledig. Full rulle måndag, tisdag - ledig onsdag - full rulle torsdag, fredag. Perfekt upplagt för mig.
Idag har jag hunnit med att uträtta en massa saker i samhället, tagit en promenad och legat på soffan. Nu ska jag ut till stallet. Så ja, jag älskar att vara ledig - en sån här dag.

Imorrn är sista dagen på praktiken. På måndag är det dags att ta tag i omprov och rester. Eller ja.. kanske på tisdag eller.. fredag? Så typiskt mig.

Ut i solen med er! /S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback