Min helande tröst.



Fantastic Mr. Fox är en film som jag bara måste se. Jag har tjatat på Rebecka om att jag vill se den och så går hon bara och ser den.. och säger att den är grym. Va fan? Nu måste jag ju verkligen se den.

Åh, jag har fortfarande rid abstinens. Men imorrn ska jag rida! På söndag ska jag jobba delad tur så då blir det ju tyvärr ingen ridning. Men på måndag, tisdag och onsdag planerar jag att dra långa rundor i skogen med donnan. Igår var det ljust eller ja, skapligt ljus ända till tjugo i fem. Mest på grund av snön. Om det är ljust så länge så får snön mer än görna ligga kvar ett par veckor till.

De har även gjort om blogg.se lite. Tummen upp!
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Rebecka

SÅÅÅEEE JÄÄÄVLA BRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 10 AV 10 KATTER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback