Konsten att vara bitter samtidigt som man är så jäkla glad.

Sitter och kollar på idrottsgalan, Rolf-Göran Bengtsson är nominerad. Känner jag mig själv så kommer jag att ge upp. Jag kommer tröttna. Jag vill sova. Ser ni? Tog även en paus förut på en halvtimma, kollade på ponnyakuten.

Jag har så mycket jag vill skriva! Men jag kan inte. Har tystnadsplikt. För mig själv. Någon dag, kanske imorrn eller om en månad kommer jag börja droppa lite saker. Har många bollar i rörelse just nu som man brukar säga.



Annars gör jag inte så mycket vettigt. Skrittar Dina i kylan. Spottar morötter över tallriken. Försöker att undvika att doppa näsan. Myser i lägenheten bredvid. Försöker hålla mig frisk. Skrattar när jag får tillfälle.

Och nej, detta är ingen naken chock. Jag vet vad ni tänker.
Min mor fick hålla i rakapparaten och tydligen så var det kortaste inställt så ja, jag har en fläck i bakhuvudet. Som mamma sa "det var väl en fin effekt?".
Haha, jisses! Men det är sånna puckar man får ta.

Åh, jag vill så mycket. Just nu. Skriver även korta meningar därför jag i mina skolarbeten måste forma så långa fina meningar med väl valda ord så att jag kan få betyg som kompleterar min motivation som är på en mild nivå just nu.
Ser ni? Blir bara trött av att läsa den meningen. Korta meningar, ja tack.

Jag och Rebecka jobbade så jäkla ruskigt dåligt ihop idag. Jag gnällde. Skrattade. Sa att hon gjorde fel. Jag sa fel saker. Rebecke gnällde, en gång. (minst) Men framförallt så gjorde hon inte som jag sa. Fan vad vi spårar, ibland. Men vår ke(eee)ynote kommer bli ruskigt bra ändå!

FAN!! R-B fick inte det manliga priset. Har jag suttit här i onödan?
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Rebecka

HAHAHAHAH!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback