Jag längtar.

Ja, jag längtar. Dagarna går ganska så sakta. Kanske om jag börjar packa, går det fortare då? Nä, antlgligen inte. När jag var liten så köpte jag ju Mira, jag var då 8 år gammal och jag tyckte att tiden gick sjukt långtsamt. Så jag gjorde en nedräkning, ungefär som våran gamla fula student nedräkning. Jag gjorde en nedräkning på ett halvår och varje dag så kryssade jag för den dagen som var. Man skulle ju kunna göra en sådan.. eller bara strunt i det och förvånas över hur snabbt eller långsamt det kommer att gå.

Imorse var det riktigt svårt att komma upp. Motivationen var inte på sin topp. På lördag ska jag rida, jag måste rida då. Får kraftiga absitines besvär. Åhååh.

Fredag, jäklar vad skönt.
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback