Ja saker och ting händer - men nu till det bättre.

Gårdagens inlägg kanske inte blev så glatt ändå? Men jag är glad. Riktigt glad. Har nog inte riktigt insett att jag snart har eget boende, eller ja. Nästan. Jag har ju iallafall 38,5 kvm som eget, typ.

Visserligen är jag lite ledsen i ögat över att mamma och pappa aldrig mer kommer att komma in den sjunde maj med frukost på sängen, har alla djur i famnen, paket och att de sjunger så fruktansvärt falskt. Jag kommer fira min födelsedags morgon med en annan person. Han lär ju få gå upp tidigt och göra frukost och kanske till och med sjunga för mig? Kanske inget krav. Han kan lika gärna ta fram spotify och spela någon "grattis på födelsedagen" låt.

Men nya rutiner kommer ju att skapas och ändå känns det för jäkla fint.
Så ja, jag är glad. Riktigt glad.
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback