Dags att bli frisk.

Att vara sjuk kostade mig sista delen av mitt jullov.. FAN VAD JAG HATAR ATT VARA SJUK.

Jag har nu haft förskylningsblåsor i munnen sedan några dagar innan nyår. Jag har vart dödssjuk sedan nyårsdagen. Jag har inte träffat min häst sedan nyårsafton!! Idag är den tioende dagen men idag ska jag få följa med upp och gosa med henne. Men det värsta av allt.. jag åt inte mat på sex jäkla dagar. Jag levde på blåbärs soppa och vichy vatten. Inser ni hur otroligt jobbigt det har vart? Och den där jävla medicinen, har inte kunnat äta två timmar innan eller en timma efter och då skulle jag ta tre tabletter om dagen.

Faktum är att jag har blivit smalare. Mamma säger att mina axlar ser beniga ut. Och vet ni vad? Jag skulle nog kunna ge några fingrar och tår för att få se ut såhär. Min tankebana är lika sjuk som min kropp är nu känner jag.
Jag kommer givetvis att gå upp i vikt men jag kommer göra det med ett sorligt humör, som kommer att spöka med mig. Jag blir nog trots allt lite fixerad..

Hade bokat upp min helg med jobb och jag trodde verkligen att jag skulle orka jobba, lite iallafall. Men icke. Tur att jag har en sån fin vän som ställde upp.

Idag ska jag ta min sista tablett.
Fan, undra om jag är påväg att få öron inflamation också?

Dags för det som jag har gjort heeeela dagarna i en hel vecka nu: kolla på tv..
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback