En riktig mys helg!

Måste ju börja med att skriva att jag överraskade honom med mat. En fiskgryta med räkor. Jisses vad god den var. Jag lovar! Är riktigt stolt över mig själv, faktiskt. Den fick helt enkelt gott betyg. Så bra som "en gång i veckan" betyget, då är det väl bra, antar jag?

Annars har helget mest beståt av mys. Fredags kvällen firade vi John, lördagen så gjorde jag egentligen inget vettigt alls. Kvällen bestod av melodifestivalen, spela på mobilen och ännu mer mys. Inatt så hade jag sällskap av han, på morgonen när han åkte och jobba så ägnade jag och Katla några timmar att bara ligga bredvid varandra, han spann som en ångmaskin och nu ligger jag i soffan tillsammans med Pepzi och Mira. Snart ska jag även åka till hästen!

Jag har fastnat, i ett spel. Herregud. När spelade jag ett spel senast? My horse heter det och appen finns bara hos Iphone telefoner så det är jag lite bitter över.. Men men, tur han har en sådan då. Hehe. Jag förstår inte hur han har lyckats lura mig att tycka om melodifestivalen. Jag har ju aldrig tyckt om det programmet? Måste ha kommit lite smygande sådär.

Jag tycker verkligen om Katla. Ja, eller han heter väl inte Katla än. Men jag kan ju inte skriva katten? Så, Katla.

Idag ska jag inte heller göra något vettigt. Skönt!
Ska jobba mån - tors, sen tar jag lov!
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback