Att bilda familj.

Jag och John har börjat bilda familj. Idag. Dock så var det Agnes och Rebecka som gjorde mig sällskap.



Vi har gått och blivit med katt. En shopping dag i Marieberg avslutades med ett kattköp. Karl Oskar heter han. Men John och jag sitter och spånar om ett annat namn. Katla? Akilles? Mästerkatten? Vi vet nog inte riktigt vem han är ännu.

Han har hittils hittat sängen, soffan, spegeln och toan. Jag är facinerad över hur lätt han har tagit flytten hittils, han går runt och spanar och är otroligt gosig. Han är nog en riktig gentleman.

Ikväll ska han få ligga på min sida av sängen och håra ner.
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Rebecka

:')))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback