Alla hjärtans dag



När jag kom till John igår så hade han tänt marschaller och hade öppnat cider ute nedanför balkongen, vi satt då i hammocken och drack cider och åt musslor. Jag trodde verkligen inte att jag skulle tycka om musslor. Jag menar, de ser så otäcka ut? Men det var riktigt goda! Och när vi satt där i kylan så blev jag riktigt sådär myisgt löjligt kär. Hur fint var det inte? Han hade ju verkligen ansträngt sig. Han fick ett turkost hjärta med choklad i. Men jag är ju lite sån som människa, killar ska ju faktiskt anstränga sig på just denna dag. Jag kan anstränga mig någon annan dag.

Men det tog inte slut där, det fortsatte i köket också. Han hade gjort i ordning mat, råstekt potatis, kött och sallad. Och salladen var precis sådär som jag alltid vill ha den. Sallad, gurka, fetaost och tomat. Och det var små tomater som han delade på mitten och pressade ut allt det blöta snuskiga. Hur rart är inte det?
Och bättre blev det, efterrätten var super god! Chokladmousse serverades med grädde och det var verkligen gott.

Jag blev även lovad en massage som jag ska total utnyttja ikväll!

Det här var nog första gången som jag verkligen blev uppvaktad på Alla hjärtans dag och just nu anser jag att det är en fin dag på året.

Katla (Troja?) var med och myste hela kvällen. Den katten är verkligen som en liten nalle björn. Han vill bli kliad och gosad med hela tiden. När man kommer in genom dörren så tittar han upp och ibland kommer han trippandes och jamar. Jag tycker verkligen om den lilla kissen!

Jag fick ett sådant skrattanfall under kvällen, för låten "Who run the world" spelades och jag sa då i refrängen "who run the world?" och John sa snabbt "Girls!" och jag började skratta. Det lät så påtvingat och säkert på något sätt. Svårt att förklara såhär men just då var det riktigt roligt!

Idag ska vi jobba med en rättegång, hela dagen. Suck.
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: John

<3 haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback