Hur högt ska jag behöva skrika för att du ska höra?

Skrek mig nyss hes. Blir galen, känner mig instängd med människor som inte förstår ett dugg. Blir frustrerad av att ingen lyssnar på mig. De hör men de lyssnar fan inte. Känner mig åtsidosatt och bara bortglömd.

Den här torsdagen har gått långsam, fram till när klockan slog ett.
Red lektion med Dina uppe i volten idag och det var riktigt roligt. Hon var super fin idag och fick sån himla bra känsla. Min häst är så himla härlig!

Är sjukt trött, funderar på att sova?
Sovmorgon imorrn!

Har blivit alldeles för lite tid med mina vänner - svårt att få ihop vardagen när man jobbar olika tider. Saknar dem!

/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback