Two steps forward, one step back. Is there a way out of my mind?

Sitter med huvudvärk och lyssnar på stundens favorit låt.

Igår var det kräftskiva här i huset, vi drack och åt, massor. Eller iallfall jag. Känslan av att ha de flesta av mina vänner samlade i ett rum, runt ett bord - underbart.
Blev en spontan tur in till stan också med Julia och Mathilda, vi besökte krogarna. Beställde färgglada shotar, skrattade och träffade folk. Har inte kollat kontot än och jag vet inte om jag vill göra dte heller? Men jag hade det väldigt roligt iallafall!

Spårad kväll som avslutades med massor frågor (utan svar..?) och tillsammans med sällskapet. Tror de flesta har börjat listat ut mitt (o)kryptiska ordval snart? Folk kan ju få undra och vara nyfikna, det gör mig inte så mycket.

Ska ta mitt tunga huvud och kolla på tv. Klockan fem blir jag upphämtad utanför huset, så tills dess.. sova?
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback