Och det hjärtat som skulle ha bli ditt på något vis fryser nu till is.

Blir ibland orolig för mig själv. Känslan av tvivel kan ibland komma som en våg över mig, får ingen klarhet i något. Sen kan ett kort sms reda ut alla mina tankar. Det behöver inte vara något viktigt, men ett tecken.. bekräftelse? Fullkomligt mänskligt. Men påfrestande.

Igår hade jag ingen vidare bra dag. Kass.
Blir förvånad över hur dåligt akuten sköts, stor suck.
Pinsamt, javisst!
Som pricken över i:et så gick min bil sönder igår.

Rip puttge.
Eller besinpumpen. Nu måste jag bara vänta på att få den fixad.
SUCK.

Nu ska jag njuta av tanken att jag är ledig tills måndag morgon.
Nu är det snart dags att trimma på banan med Dina.
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback