Jag skulle förstå om du ändrade dig och vände om.

Gu vad irriterad jag är. På mig själv. Tittade fel på stalljours listan, trodde att jag hade kväll men tydligen hade jag lunch. Så missade det. Blev lite bitter nu, är första gången någonsin som jag missar en stalljour. Suck på mig.

Annars har dagen var fartfylld! Klev upp tidigt och följde med Sofia som tävlade på Vårnäs, blev lite pirrig faktiskt. Var så länge sedan jag själv tävlade så blev nästan lite nervös idag, av själva stämningen. Efter det så var jag till Agnes med lite "bakis ostbollar" som hon önskade. Satt och pratade och åt. Skönt att få träffa lite människor nu när man inte går i skolan. Efter det red jag, jag och Dina red förbi volten och jisses vad bra det gick! Men det är svårt nu, jag behöver verkligen rida nu för hon orkar inte riktigt när hon blir så djup i formen. Ska bli skönt att få lite mer tips på tisdag för då ska jag rida lektion! Juste, mellan där så var jag och fyndade lite kläder. Hittade en ruskigt billig vinterjacka, den var lite ful - men skön! Hittade en kavaj och skjorta också. Billigt är bra!

Min garderob börjar nu fyllas inför hösten och vintern. Får lite smått ångest. Har hängt sommarklänningarna långt in i garderoben och tagit fram alla stickade tröjor. För nu är det höst?

Sist hann jag inte sätta ansiktsmask - det ska jag ikväll!
/S


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback