Jag drömmer om min framtid, med dig.

CSN beslutar att du får studiebidrag för gymnasiestudier läsåret 2011/12.
Tack.. så snällt?

Har blivit erbjuden ett sommarvikariat också. Känns lite ja, tidigt..? Ska ändå ta och skicka massor ansökningar till olika ställen, får se vart jag hamnar i sommar? Skulle kännas trygt att arbeta med något som jag vet att jag kan men samtidigt, chansa och göra något helt annat?

Sitter och kollar tågbiljetter. Skulle väldigt gärna komma bort från det här samhället, även om det bara blir över en helg. Sitter även och drömmer mig bort lite till stugan i Norge, kanske kan komma iväg i år..? Nä, någonstans vill jag iallafall.

Fortsätter att käka negerbollar och drömmer mig bort lite. Utomlans, kanske..?
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback