I'm my own enemy, show me reality.

Fem minuter över fem börjar grey's. Jag har längtat efter det hela dagen, tanken på att jag om några minuter ska få lägga mig raklång känns underbar.. Hur dumt känns inte det att skriva? Att man hela dagen har väntat på att få lägga sig i soffan en timma? Vart tog motivationen vägen..?

Inatt sov jag inge vidare. Hade nästan sett fram emot att få sova, i min säng med mina kuddar. Efter två nätter i en annan säng så trodde jag att jag skulle somna kanon fort i min säng, men icke. Hur jag än vred och vände på mig så låg jag inte skönt och hur gärna jag än ville somna, så gjorde jag det inte. Det var trångt, varmt och ensamt. Inatt ska jag krama om min hund, kanske somnar fortare då?
Vaknade också lite halvt orolig på morgonen, trodde jag. Blev stressad över att klockan inte hade ringt, kanske har försovit mig? Kollade på klockan, 01:52 visade den. Sen när brukar jag vakna på nätterna, av ingen anledning?

Ska försöka skriva lite i min loggbok sen. Vilket inte kommer bli av. För direkt efter grey's så ska jag till Vårnäs. Och efter hopplektionen kommer jag vara helt slut. Imorrn är full fart hela dagen.. Men ja, i helgen kanske? Åh, bara jag kommer igång så brukar orden bara forsa ut ur skallen och ner i ett dokument.


Pim fick torka av banan slem på mig, var tydligen äckligt med häst slem?

Ikväll kommer jag träffa P(&)R och jisses vad jag och Becka ska beklaga oss.. Eller iallfall jag? Det känns för jäkla jobbigt att jag inte träffar mina vänner nu så ofta, jag menar vi träffas ju annars varenda dag i skolan. Men nu då? Träffar Becka och P en dag i veckan, en ynka dag och det är i stallet! Det är för tok för lite!
Praktiken gör det svårt för mig att få ihop allt, stallet, vänner, sena kvällar.
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Rebecka

Fyfan för praktik!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback