Free Fallin'

Åkte hem från praktiken vid klockan tio, eller de mer eller mindre skickade hem mig. Hade en tryckande värk över pannan och ögonbrynen och ja, det visade sig att det var början till migrän. När jag kom hem värkte hela nacken och jag öppnade fönstret och drog ner rullgardinen. Dunkade i huvudet så fort jag rörde på mig i sängen och det var skit jobbigt. Vaknade två timmar senare och den värsta värken var borta men var öm i nacken och hade ont i huvudet, fortfarande.

Skulle rida Dina klockan tre, lektion uppe i volten. När jag har huvudvärk i annars fall så brukar det släppa när jag kommer upp till lugnet. Mockade och strosade runt och mycket riktigt, både värken i nacken och huvudvärken släppte. Är det den rena luften? Lugnet? Tryggheten? Motivationen? För när jag är i stallet så mår jag verkligen bra.

Lektionen gick riktigt bra och ja, vad ska jag säga? Jag avgudar min häst. Hon kompletterar mig, fullt ut.



Morgondagen kommer gå fort, ska klippa mig på morgonen, vara i stallet mellan ett och halv fyra och sedan gasa till praktiken och gå kväll, till nio. Efter det är det bara en dag kvar.
Saknar skolan nu något otroligt, ovanligt att det kommer från mig. Men kanske har mer motivation till att plugga nu?
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback