Från ganska så kryptiskt till ganska så genomskinligt.

Kanske borde avancera? Sällskapet har ju vart ganska så kryptiskt. Men sällskapet är ju inte längre bara ett sällskap. Så vi avancerar nog lite här i bloggen och döper om honom till pojkvän? För det är väl under den kategorin han går nu. Känns rätt så blottande? Men inte på ett dåligt vis.

Kom precis hem från stallet, tog in hästarna tillsammans med Pim och pojkvännen. (Måste vänja mig vid ordet)
Det var trevligt, tyckte iallafall jag och Pim. Han tyckte nog också att det var rätt så trevligt, egentligen.


Bild ifrån en annan gång.
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anna

Jag antar att det är nu man kan säga grattis ;-) (vad var det vi sa? ;-) )

Postat av: Anna

Jag antar att det är nu man kan säga grattis ;-) (vad var det vi sa? ;-) )

Postat av: Sofie

Då kan jag tacka! Ja, ni hade ju rätt trots allt, haha! ;)

Postat av: Rebecka

Hihiihihihiihihihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback