"Det kanske kommer kännas - det rår jag inte för"

Har precis sovit, någon satte på tvn på hög volym. Vaknade och blev irriterad. Orkade inte bry mig så satte mig här istället. Ska trycka i mig någon form av mat och åka upp till hästen min, idag ska vi dressyra på banan!

Igår hade jag för övrigt en svin dålig dag. Var ledsen och grät. Var arg och skrek. Fick ångest. Fick ett av mina hemska panikångestattacker. Orkar inte. Bristningsgränsen belv nådd. Har brytit ihop ett par gånger nu de senaste månaderna men sist jag fick en såndär attack, det var länge sedan.

Satte mig i soffan. Stirrade in i väggen och grät om varanat. Blir apatisk. Vill inget annat än att bara lägga mig ned då. Satt en stund och tänkte hur värdelöst allt kändes och hur maktlös jag känner mig. Skickade iväg ett sms, ville inte vara själv den kvällen. Fick strunta i hopplektionen.(som jag faktiskt sett fram emot.)
Torkade tårarna och skrittade ut en sväng på Dina.

Alltså fan vad jag hatar att må sådär. Hela dagen idag har jag bara känt mig allmänt låg.
Saker att se fram emot den här veckan:
Idag ska vi dressyra.
Ikväll ska jag till sällskapet.
Imorrn kväll ska jag träffa P&R.
På torsdag ska jag få lätta på alla tankar.
På fredag ska jag träffa sällskapet på kvällen och tvinga honom att äta kebab med mig.
På lördag har jag förhoppningsvis sovmorgon och ska även träffa lite släktningar.
På söndag är sovmorogn spikad!



Behöver lite motivation, helt klart. Sen är det bara en vecka kvar innan jag kan börja få min dagliga socoala dos av mina vänner. Fan vad jag saknar dem.
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anna

Saknade dig på hoppningen igår :-)

Postat av: Sofie

Nästa måndag blir det ridning! :) Hoppas att det gick bra igår!

Postat av: Rebecka

Usch fyfan för praktik!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback