Vi skulle nog ha hamnat här ändå för lusten är svår att ändra på.

Jag är velig.
Bestämde mig igår för att jag skulle ta bilen, själv. Kom på att jag bara skulle få sova en halvtimma längre, bestämde mig innan jag la mig att jag skulle ta bussen ändå.
Kom på när jag vaknade att en timma kan gå ganska så jätte fort när man ska hinna byta om, äta och ta ut pengar och vara på plats - i tid. Så ja, bilen blir det ändå. Själv.
Fan vad trist.

Idag ska jag tatuera mig. Jisses vad ont det kommer göra.
Är nog ganska så dumdristig ändå, tog ännu ett ställe på kroppen där det kommer göra riktigt ont.



Igår fick jag frågan om jag har blivit punkare. Kort hår? Rött hår?
Hade det vart 2006 så hade min självkänsla sjunkit men idag så ler jag och säger bara nej.

Fick precis läsa "Ha en underbar dag".
Sånt som får en att le och bara tycka att allt känns helt okej, plötsligt.
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback