Sovmorgon är bra härligt att ha.

Igår var jag ledig skönt nog. Tog sovmorgon, kollade på grey's och stack ut och red. Det var himla varmt och skönt igår. Sånt väder skulle det kunna vara oftare tycker jag. Sedan blev det dags för att handla, vi skulle ju ha en ät (vad du vill) skiva och jag dissade mina kära frysta räkor ocg istället köpte vi potatisgratäng, grillad kyckling och fetaost. Och självklart massor annat onyttigt. Rebecka var lite bitter till en början, hon ville ha potatissallad istället men jag och P körde över stackarn lite, potatisgratäng skulle det vara. Och just ja, fetaost och tanken på kärringvagnar det var inte Rebeckas favorit heller. Men det styrde upp sig till slut, hon belv gladare. Måste bero hur mysigt vi hade det?

"Kan du sära på benen?"
Vi gjorde en dubbelsäng av hennes två sängar, jag och Rebecka fick den skönaste och P och Anna fick glidarn, som kanske inte gled så mycket?
Rebecka satte sig mot väggen och hon fick glatt sära på benen så jag fick ha kuddar mellan och sedan låg jag skönt, men händerna runt hennes vrister. Och varenda gång The grudge bruden kom fram så knep jag hårt och hon skratta och sa att det var som 3D - de kanske ska göra så på biosalonger? Fi fan.

Sen blev det lite snack, välbehövligt nog. Från tunnhårighet till förlossningar. Från djupa meningar till skratt.
Nu ska jag göra något vettigt av den här dagen.
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Rebecka

Haha, det var förbannat trevligt!

Postat av: Anna

Tummen upp!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback