Sommarens sista suck blir kort när höstens vind tar över.



Jag saknar verkligen sommaren.
Uppskattade man den verkligen förut? Fullt ut?
Fast jag kanske gnällde ibland så älskade jag värmen. Och jag vill ha den, nu.

Måndag morgon, det brukar kännas deprimerande. Men inte idag. Vi gav varandra komplimanger idag och det är nog en sådan sak man borde göra oftare? Bekräftelse. Vi satt vid fönster bordet och alla fick ge en komplimang var så tre komplimanger fick man. Jag blir nästan lite generad ibland men idag kändes det skönt och lite busigt.

Blev tillsagd i resturangen, de bad mig att dämpa mig. Första gången någonsin på gymnasietiden, eller okej. Första gången i resturangen. Och det är ju oftast där jag skrattar. Allt kanske är så mycket roligare där? Nja, sockerkick.. Jag älskar att skratta.

Om tio minuter börjar vår lektion, eller ja mentorstid. Om fyrtio minuter så ska jag iväg och prata, prata och prata. Och nej, jag vill inte. Inte idag. Är på ruskigt bra humör och nu ska jag dit, känns inte roligt alls.

Kan inte låta bli att flina när jag ser Rebecka. Hon sitter med hörlurarna i öronen och håller händerna för öronen. Kanske vill hon höra bättre? Hon ser lite.. wierd ut? hehe, nä. Hon är söt hon!
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback