Skinny love - Bon Iver

Hopplektionen i regnet igår gick kanon bra! Dinafina var underbar igår. I förrgår var hon lite av en best men igår var hon super häftig. Vad otroligt roligt det har blivit att hoppa! Trodde jag väl aldrig? Särskilt när man får beröm och känner själv att man utvecklas, åt rätt håll. Underbara häst!

Jag är trött. Skulle helst av allt vilja dra på mig min ziperall och gosa ner mig i soffan och kolla på någon serie, typ som OTH.. Som jag saknar. Men sådan lyx har man inte. Sitter och antecknar om psykiska sjukdomar men kan nog erkänna att mina tankar skenar iväg åt annat håll..

Funderar på vilken mat som det bjuds på, min nya fina mobil och funderar på vilken runda jag ska jaga runt Rebecka på sen i skogen. Över diket? Ödesäng? (Stavas det ens så?) Runt islänningarna? Runt Torp?
Hon vill ta en lugn runda, men det vill hon i och för sig alltid. Men ja, Dina har gått ganska så hårt de sista dagarna så ja, en tant runda skulle kanske kunna sitta bra.

Åh, jag är fortfarande alldeles lycklig över hopplektionen. I helgen ska jag ställa upp några hinder och hoppa igen.

Fan så nice min kamera är. 8 migapixel!
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Rebecka

TANTRUNDA FOR THE WIN!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback