Little Willie John

Sitter vid datorn utan glasögonen = huvudvärk.
Men har slarvat bort min nyckel så nu ligger mina saker i R's skåp och ja, hon har lektion..
Måste nog be vaktmästaren att klippa låset, suck. Har ingen extra nyckel ju.

Har vart och pratat idag, lättat på lite tankar och så. Men det var jobbigt. Vi har den senaste tiden bara pratat om positiva saker, sånt som får mig att må bra. Men nu är det dags igen, att prata om lite jobbiga känslor. Såna känslor som jag gömmer undan, sådana som jag försöker strunta i att känna. Eller något sånt.



Första skoldagen idag iallfall. Är trött. Vill hem och sova.
Men ja, det är skönt att vara tillbaka här igen.
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback