Inte störst och inte först, men väldigt speciell.



Har sovmorgon och njuter av det. Tror faktiskt att jag är helt själv i huset. Grymt skönt.

Igår fick Dina tre nålar satta i kroppen igen, två i slutet av ryggen och en på vänstra sidan av halsen. Vilka underverk han gör, mannen med nålar. Skulle själv faktiskt vilja gå till någon och sätta nålar i kroppen.

Men iallafall, ni måste få läsa.
Sovmorgon idag till tio, sovmorgon imorrn till tolv(!)
Fredagen ska spenderas med pojkvännen, massor mys då. Lördagen ska vi fira och förfesta hos Evelina, som var sist ut att fylla arton år av oss. Efter en antagligen hej dundrande förfest så ska vi dansa till Nause. Och på söndagen så ska jag bara ta det lugnt, ligga på soffan och rida en sväng på eftermiddagen.
Efter det är det LOV!

Det där lovet har jag längtat efter, så jäkla mycket. Vad jag ska njuta. Och nollställa. Och hitta motivation.
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback