Here comes the rain again.

"Läs!"
Rebecka läser.
"Fattar du vad jag skriver om?!"

Brutalt.
Sitter i skolan och skriver om den medeltida sjukvården, jag ska göra en keynote om det och redovisa - i grupp. Nästa vecka. De löser sig. NU har jag ju faktiskt tagit tag i det.

Spotify vägrar ge mig timmar och jag är less på att sitta med yt nu när jag arbetar, så jag sitter och lyssnar på lugna favoriter. Skulle hellre lyssna på Rix fm, Mix megapol eller något sånt men de pratar ju bara...



Ikväll ska vi ha födelsedags firande med mat och alkohol. Det ska bli förjäkla roligt. Slutmål: Harrys.
Jag kommer frysa i min lilla kavaj och klänning inatt.
Men vad gör det?
Sjukt taggad.
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback