"Han kan se när du ljuger"

Jag ska göra en muntlig redovisning om en forskare, Paul Ekman. Han kan tydligen se om en människa ljuger? Man vill tydligen inte möta honom.. Kanske kan bli spännande? Äsch, jag vet inte.
Jag måste också plugga till provet på fredag, hur fan styrs vårt land? Ingen aning. Behöver jag veta? Nej. Bitter.
Jag måste även skriva bindeord, b-i-n-d-e-o-r-d. Tråkigt.
Har jag glömt något?
Javisst, apu uppgiften. Och ja den uppgiften är nog bara en ända stor klagan..

Jag är nog bitter därför att jag är lite nervös.

Det här inlägget blev bara jag, jag, jag och endast jag.
Ska försöka fortsätta läsa om mannen som kan se om jag ljuger..
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback