För jag kommer aldrig låta dig se mig svag.


Lugn helg, jajmen. Spar krafterna till nästa helg? Då fyller nämligen min fina vän
hela arton år. Det ska firas!

Men ja, har nu skrivit klart min apu uppgift och den blev en aningen gnällig, men så
är det. Sitter och funderar på vad jag ska göra nu? Fördriva tiden till eftermiddagen,
ska rida i volten då nämligen. Skutta över lite små hinder och dressyra lite.

Jag var ju så ledsen för att Dina vart så spänd men igår red jag ut och då var hon underbar. Bara om jag är lugn och inte bryr mig när hon gör saker mer komplicerade
än vad dem är, så funkar det.

Skulle kunna börja med min muntliga redovisning i svenskan, men nej.. Det är lördag. Nu har jag inte lust att plugga mer!

/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback