Destruktiv blues

Igår kväll så beställde vi mat, kebab såklart. Vi drack lite alkohol och kollade idol. Det var mysigt. Och juste, jag tryckte i mig en jätte stor kladdkake bit. Sen var jag egoistisk och tog upp en tredjedel av soffan så mamma fick sitta på kanten. Vår soffa är hemskt obekväm. Jag släckte lampan 21:59. Jag orkade inte ens kolla vem som åkte ut, vilket jag måste ta reda på nu. Men ja, på fredagar är jg trött. Så är det nog bara. Men der var skönt att sova tio timmar. Jag älskar att få sova ostört.

Vi sa det igår, eller det var väl mest jag. Att de visar så mycket reklam om att föräldrarna inte ska bjuda sina barn på alkohol. Igår var det yngsta barnet som bjöd sina föräldrar på det. Visserligen är jag ju myndig och de har ju alltid vetat att jag festat, eller de har väl märkt det.. Men ja, mamma och jag tyckte att det var komiskt. "Vad har du i garderoben?"

Och juste. Den som sa att man inte kan få virus på en mac pro dator ljög så det stod det härliga till. För vet ni? Jag har antagligen fått ett jävla skit virus på min dator nu. Tack vare blogg.se!
Fick upp en ruta där det stod saker, på engelska. Gick till pappa därför att jag inte orkade läsa vad det stod. Han sa att man kunde förhindra animerade bilder, att de inte skulle visas hela tiden på hemsidor för att det drar batteri. Och han sa att jag kunde låta det vara i kryssat på att datorn skulle "ta bort" de bilderna. Och jag vänder mig och och trycker på Save. "Eller vänta!" säger han och jag vänder mig igen. "Det var en mening som var konstigt formulerad, har du tryckt?". Eh, ja. Så ja, gott folk. Jag har antagligen virus på min mac pro dator. För inte försvann de animerade bilderna inte.....
SUCK.
Eller mer, PANIK.
I ren panik så tröck jag in min externa hårddisk och sparade alla mina bilder och viktiga dokument.

Om vädret tillåter så ska jag rida på volten idag!
/S


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback