And i told you to be patient and i told you to be fine and i told you to be balanced and i told you to be kind.

Sitter på lektion. Visste ni att man medicinerar människor med adhd med mediciner som innehåller amfetamin? Vilken jobbig mening det blev. Den blev krånglig.

Men iallafall, jag är väldigt trött. Åkte till skolan för att se Rebeckas hår (som blev fint!) och för att gå på två lektioner. Jaja! Vet ni vad? Det är lite mysigt att ha en tröja som luktar som ens pojkvän. Sen att tröjan är en stor stickad tröja är bara ett stort plus.
Han var väldigt rar mot mig igår. Eller jag kanske tvingade honom att vara det. Vi spelar Wordfeud och han bara vinner mot mig. Så igår tog jag hans mobil och passade spelet och sedan fick han hjälpa mig att lägga ett ord. Och så fick han fortsätta, han passade ett par gånger så att jag fick komma ikapp. Det slutade dock med att han ledde ändå. Jag har nog helt enkelt ingen talang i Wordfeud? Tar emot lite att skriva det. Men det är nog bara så.



Just, igår började vi även att filma - på riktigt! Och fan vad effektiva vi var. Det var verkligen roligt. Bara det att jag såg lite retard ut ibland.
Råkade trycka bort inlägget, klickade tillbaka och det fanns kvar. TACK!
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback