We found love.

Nu har jag flyttat upp mitt liv, en trappa. Har lite saker kvar i gamla rummet men det mesta finns nu här uppe, i husets bästa rum. Har plötsligt hall, stor klädkammare och en balkong. Hel mysigt. Rummet känns ganska så mig. Borde kunna somna med lugn här, förhoppningsvis.

Imorrn är det fredag. Hästledigt (tar emot litegranna..) och våffeldags med idol. Med mitt fina sällskap.

Imorrn åker Agge till London, med Jossan och familj. Agnes gav mig en "hejdå-för-evigt-kram" och jag blev lite ledsen. Men hon kommer ju sitta där på bussen på tisdag igen. Tänk glada tankar. hehe.

Men ja. fredag i alla fall. Grymt skönt!
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback