Mitt hjärta har en frusen inneboende med pajat självförtroende som inte mår så bra.

Folk måste tro att jag bara umgås med Rebecka. Och Agnes. Och Paulina. Men så är det. Kanske? Eller?
På facebook så taggar jag alltid de tre. Kan ju bero på att vi går på samma lilla skola?

Sofie Skoglundh: Och när klockan är 11:11:11a då är hon ännu mera 11:11:11a. — med Agnes BerggrenEllwynska skolan.
Har bytt skorna mot raggsockorna — med Paulina Moqvist och Rebecka Waher.
Sitter och kollar på studentklänningar med Rebecka Waher: "Då måste jag ju visa benen.. jätte mycket! Nä, man får väl skaffa långa fina ben tills dess.. Sen måste man ju ha bh... Åhh.. Jävla skit."
I runda slängar. Ni vet.

Ikväll ska jag ta Rebeckas krog oskuld på stans mörka gator.
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback