Lita på mig, sen får vi se.

Tre timmar på Ellwynska skolan på en lördag. Hann under de timmarna äta sex clementiner, fylla upp typ 8 rör fejk blod, ta massor blodtryck. Jag själv har grymt lågt blodtryck. Låg runt 105/60.. Inte så konstigt att jag är väldigt yr av mig och mår ofta illa? Någon gång låg mitt undertryck nere på 55..

Hann även med att spana efter brandmän(FOTNOT), leka rita, gissa, spring (?) utan att få vara med, ätit godis, luktat på te, legat i en säng, haft skrattanfall i en säng, fått ett slag i ansiktet, gjorde även ett halvhjärtat försök till en brottnings match. Rebecka sa att vi inte kunde göra det så öppet.. så roligt så.

Min fotnot: ända sedan man fått upp ögonen för killar så har brandmän vart de som man är extra svag för. Altenativ sjukvårdare. Men helst brandmän. Så visst var jag och Rebecka tvungna att gå på brandmans safari.

Två olika lärare har idag sagt att det är bra att vi skrattar, det ger bra reklam! Javisst, javisst.. Alla tiders. Jisses vad jag har skrattat idag.

Ni kan få bli lite avundsjuka på mig. Hur många går frivilligt upp strax efter sju på morgonen och gräddar vofflor? Han är så fin! Han skulle kunna ha valt att ligga kvar i sängen och låta mig äta frukost själv, men icke.
Fick som ni förstår en kanon start på dagen.

Nu ska jag fördriva tiden. Ska komma fram till om jag ska duscha eller inte. Helst innan klockan blir åtta. Låter stressigt va?
Ojoj, klockan rinner iväg....
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback