Ibland undrar jag varför man föddes till tjej för.

Kan tacka mensvärken för att du höll mig vaken hela jävla natten. Rart av dig! Åh, suck. Kan även passa på att tacka för att jag hade pms igår och bröt ihop två gånger. På grund av en förstörd tröja och på grund av skuldkänslor och osäkerheten. Visst är det härligt att vara tjej?

Börjar nästan tvivla på att jag inte kommer klara mig utan den där timman i veckan. Jag kan ju för fan inte ta hand om mig själv? Igår kväll så vällde tårarna och jag hade ingen aning om hur jag skulle få dem att sluta, jag bara fortsatte att skrika och gråta. Är jag labil? Är jag helt jävla konstig eller?
Gräver ner mig själv en aning och tror att alla tycker illa om mig. Typiskt tjejer. Antar jag.

Skulle vilja dra täcket över huvudet och ligga kvar här tills någon drar upp mig. Åh, gud vad töntig jag är.
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anna

Men tänk om du inte blivit tjej. Då skulle du antagligen inte haft Robin eller ha dina nu. Och inte ha samma goda vänner ;-)

Postat av: Anna

Men tänk om du inte blivit tjej. Då skulle du antagligen inte haft Robin eller ha dina nu. Och inte ha samma goda vänner ;-)

Postat av: Sofie

Det har du rätt i Anna! Igår var jag inte tacksam över det, men idag är jag glad över att jag är tjej. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback