Du är nog den som jag borde var hos.

Halvligger i soffan i vardagsrummet. Jag har stallkläder på mig. Och jag tänker ligga här iallafall en halvtimma till. Det luktar verkligen häst om mig. Min jacka ligger i källaren, ridbyxorna ligger på golvet och halsduken ligger på bordet. Men det finns ingen här längre som klagar. Varken om jag skulle ligga här i en timma till eller bara fem minuter. För min bror har flyttat. Visst är det skönt att vara ensam kvar men känns samtidigt lite sorligt.. Jag är lixom sist ut.

Ska starta operation flytta. En trappa upp dock. Bara. Känns fruktansvärt otäckt. Men tänk vad skönt att slippa vakna så fort någon är i köket, skällande hundar och dessutom kommer jag att ha husets balkong. Grymt!



Ska kolla lite på greys innan det är dags att rida, igen.
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback