Different City.

Känner att ångesten släpper lite, var som. Är trött på att skriva.. att bilda meningar. Det blir man efter att ha skrivit nationella i många timmar..

Hästen fick sig en vilodag och jag spenderade min kväll på Åsgatan. Har hamnat i mat och fika koma. Skulle kunna vara utan mat och fika i ett par dagar för jisses vad jag åt. Hungrig cheeey.
Min morgon dag: Skola, rida, kolla på när P agerar frisör åt Dina, ta med hunden på promenad och gosa ner mig med hundarna i soffan till idol. (Kommer vara tvungen att spela in det) Skön fredag!

På lördag ska jag agera barnvakt, mitt ute i skogen. Kommer förhoppningsvis gå finfint. Lär ju somna samtidigt som barnen iallafall!

Har sjukt med ångest över nyår.
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback